Layout designed by Miko Reznor
Layout designed by Miko Reznor
Ai

Hej
No, potłumaczyłem Arpeggio z tym tłumaczem ai i jest obiecująco, ale... wolno. Ba, trochę się gubi i trzeba go pilnować. Z początku było kiepsko. Źle dzielił na kadry, dymki. Jak mu kazałem od prawej do lewej to... poleciał z góry na dół:D Jak po dłuższej walce, bo mi brakowało dymku, a i reszta była coś nie tak, kazałem mu pokazać jak podzielił tekst na kadry, to... narysował mi własną stronę z arpeggio i to dość mocno podobną, aczkolwiek prościejszą. Masakra. No póki tekst jest normalny, a nie techniczny to dużo mi daje. Widzę wiele błędów w tym tłumaczeniu ang-chińskim. Gdyby tylko tyle to nie trwało. Często gubi sposób w jaki robił poprzednią stronę i muszę poprawiać. Dzielić jeszcze raz kadry (dymków już nie dzielę. Robi to sam, ale pod warunkiem, że nie jest to jedno zdanie podzielone na dymki), wklejać obie wersje dla korektora. Sprawdzić jeszcze z ang wersją i voila, strona gotowa. Czasem dodatkowo każę mu analizować zdanie, gdy różnica jest duża pomiędzy ang a jap, a obie mi pasują...
A co do gier:
- Diablo 4, sezon zrobiony. Jakimś cudem zrobiłem to ostatnie zadanie wpadając na barbarzyńcę. Jego zabójstwa się liczyły do moich i dałem radę ubić tych 250. Samemu doszedłem maks do 247. Zła postać, nie miałem jak bić obszarowo. Od 29 nowy sezon, więc tuż, tuż.
- MhWilds. Ostatnia korona zdobyta, ale właśnie wskoczyło wiosenne wydarzenie z dziennymi nagrodami itp. Więc obecnie skupiam się na tym. Leci szybko. Niedługo też powinien wpaść ten pierwszy arcyzahartowany potwór. Myślałem o powrocie do MH World i zrobieniu tam wszystkiego z dodatku, bo mało co robiłem, no ale sterowanie jest dość mocno różne. Zobaczymy
- póki co wróciłem do KH3. Nie wpadłem co będzie najlepszym sposobem na dalsze osiągnięcia, więc dobiłem do maks poziomu. Rzeczywiście bardzo to tu proste. 30m i ostatnie 25 poziomów zrobione. Włączyłem dodatek: alternatywne zakończenie, tj. alternatywne przechodzenie ostatniego świata. Ale sporo wspólnych walk, bo sama fabuła się nie zmienia, tylko inne spojrzenie. Bardzo proste z postacią 99... o ile nie grałem inną, gdy miałem wybór. Te same walki chyba były ciut trudniejsze, bo wrogowie mieli nowe ciosy... chyba. Ale nie tego się spodziewałem po tym co czytałem jakie to arcytrudne. Fakt, po jest kolejny dodatek w formie walk na arenie (z fabułą wprowadzającą i pewnie po będzie dalszy ciąg) i... o rany. Mam problem z przejściem tego, bo walka jest zbyt chaotyczna, bloki mam wrażenie, że nie działają tak jak powinny i głównie liczę na szczęście. Aczkolwiek niektórzy mają takie ataki, że muszę wpierw je zrozumieć. Właśnie zabił mnie koleś z kosą, a był na cios. Nie wiem nawet dlaczego i co miałem zrobić. Do tego znów jest ten koleś od gier i walka z nim to masakra. Uch, a na końcu jest najtrudniejszy superboss wszystkich części, który jest tak trudny, że ma własną kategorię... No i muszę jeszcze raz przejść całość na kodach utrudniających grę. Masakra.

Ach,zapomniałbym. Chcę zobaczyć czy da się przetłumaczyć EG i te starojapońskie pieśni oraz to co mi brakuje w HSDK. Tylko potrzebuję więcej czasu:D

The Breaker Eternal Force c032

Do zaś
Aqwet
1 Komentarze
28 Apr 2025 Aqwet
przez SMP36 @ 01 May 2025 22:19:03

Dzięki za rozdział.
Content Management Powered by UTF-8 CuteNews
Layout designed by Miko Reznor
Layout designed by Miko Reznor
Layout designed by Miko Reznor

Chcesz zostać MANGIstrem? Jeżli tak, to napisz do Aqweta (mail: stomczak@poczta.wp.pl, GG: 782393) i zareklamuj się. Napisz, co potrafisz i jaką rolę chciałbyś/chciałabyś pełnić w naszej ekipie XD

Layout designed by Miko Reznor



Layout designed by Miko Reznor

O czym mają być newsy?












Layout designed by Miko Reznor



Strona należy do MANGIster.
Saiyuki © Minekura Kazuya.
Obrazy pobrane z Arjenteam.
Layout wykonał Miko Reznor.
HTML i CSS.