Layout designed by Miko Reznor
Layout designed by Miko Reznor
Sezoniki

Hej,
dziś mnie znów naszła ponarzekać na Diablo 4:D Wpierw może tak... czemu respawn jest w tak dalekim punkcie? Ba, jak lecę na oślep całe lochy, aby zaoszczędzić czasu, to po śmierci zaczynam na początku lochu, argh! Ogólnie przez tę grę nie mam czasu grać w inne. W końcu zdobyłem najtrudniejsze osiągnięcia normalnego trybu. Hardcore nie ruszam. I pewnie potrwa to aż do dodatków, bo to jakaś masakra. No i tu kolejny problem. W grach Blizza są osiągnięcia typu: nagroda za uczestnictwo, kupienie czegoś i czasem inne. W każdym razie osiągnięcia, które nie da się zrobić jeżeli się pominie. No i... czemu, do cholery, w tej grze akurat one mają wskaźnik procentowy? Co mi da z tego, że mam 68% tej zakładki jak reszty nie widzę i nie wiem co mam niby zrobić. Ba, szukając odkryłem, że oprócz dziwnych, np. granie w kafejce, granie w Call of Duty... zrobienie sobie tatuaża podczas wydarzenia... (prawdziwego, z tego co pamiętam) to każdy sezon ma 2. Jeden za fabułę i jeden za całą podróż i to w opcji zrobienia wszystkich zadań. Nie udało mi się ubić Lilith i nie zdobyłem tego w poprzednim. A w tym? Wiele razy wygrać w PVP z rzędu. Jaaasne. Ogólnie podróż skończyłem, jeżeli chodzi o nagrody z niej. Jeżeli zaś chodzi o endgame, to d4 jest dziwne, źle wypośrodkowane. Z jednej strony ma rozbudowany endgame, z drugiej strony go nie ma. W czym problem? Postać robi się do 50lv następnie mamy 50lv endgame. Każdy poziom trudności ma swojej klasy ekwipunek. Bosowie, przypływy, lochy, itp. Problem w tym, że zarówno osiągnięcia jak i sezony, zwłaszcza one, wymuszają zrobienie postaci na maksa, czyli 100 poziom, przeważnie wymaksowane glify (21poziom), a i tak np Uber Lilith wymaga dużego szczęścia i to przy właściwej budowie postaci. Jej problem to ciosy, które mają cię zabić od razu. Dość szybkie, więc przeważnie leci się w pełny atak, niż obronę. I tym sposobem nie czujemy endgame, bo jest on wtopiony jakby w normalną grę. A co po zdobyciu 100, zabiciu UL i zrobieniu podróży? Nic. Nie można się rozwijać dalej, a nie ma też podbijania na czas z tablicą wyników. Ogólnie gram teraz zbugowanym łotrem, ale na nasycenie, więc nie zabijam 1 ciosem, ale i tak wszystko pada szybko. No... ja też, jeżeli chcę robić lochy 90+ i widzę, że muszę jednak porobić całą podróż (do pvp poszukam pomocy) no i nowi bosowie mają specjalne przedmioty wyglądu, a wypadanie jest tragiczne:( Dopiero 1 zdobyłem i to z najłatwiejszego. Hm, a jeszcze został mi ostatni sezon d3. Właściwie to D3 endgame miał trochę niżej postawiony. Podróż wymagała tak 70 poziomu locha (150 to maks) i pomijając niektóre zadania wymagające szczególny build, wiele szczęścia lub po prostu drużyny, to szybko się kończyło. Do tego levelowanie było nieskończone i jak ktoś lubił wyzwania to lochy na czas z tablicą wyników. Niby lochy na czas mają być w kolejnym sezonie... oby osiągnięcie do tego nie było masakryczne. A i jeszcze jedno, ludzie narzekali na to, że za wolno się robi 100, więc poprawili to. Fajnie, ale teraz będą narzekać (w sumie niektórzy to już robili), że za szybko i nie ma co robić potem. Jak już mówiłem, wina tego, że jest to wymagane do zrobienia podróży.

The Breaker Eternal Force c010

Do zaś
Aqwet
5 Komentarze
20 Nov 2023 Aqwet
przez suruburu @ 20 Nov 2023 19:07:58

dzieki za breakera mistrzu!
przez SRT26 @ 21 Nov 2023 18:58:02

Dzięki, że kontynuujecie dalej.
przez MaStlLPfBWFJQYTo @ 01 Dec 2023 22:18:47

fayxTmelh
przez zhgLQrdkF @ 16 Dec 2023 5:08:34

WJvqYmCR
przez ZokYaUtVngxAv @ 22 Dec 2023 12:59:29

ehGgQzVEP
Name:
E-mail: (opcjonalne)
Smile: smile wink wassat tongue laughing sad angry crying 

| Zapomnij mnie
Content Management Powered by UTF-8 CuteNews
Layout designed by Miko Reznor
Layout designed by Miko Reznor
Layout designed by Miko Reznor

Chcesz zostać MANGIstrem? Jeżli tak, to napisz do Aqweta (mail: stomczak@poczta.wp.pl, GG: 782393) i zareklamuj się. Napisz, co potrafisz i jaką rolę chciałbyś/chciałabyś pełnić w naszej ekipie XD

Layout designed by Miko Reznor



Layout designed by Miko Reznor

O czym mają być newsy?












Layout designed by Miko Reznor



Strona należy do MANGIster.
Saiyuki © Minekura Kazuya.
Obrazy pobrane z Arjenteam.
Layout wykonał Miko Reznor.
HTML i CSS.