Layout designed by Miko Reznor
Layout designed by Miko Reznor
Gdzie ten czas

Hej
Dziś szybko, bo mimo takiej ilości czasu... wciąż mi go brakuje. Nie mam gdzie kupić spodni, a rozleciały mi się przedostatnie. Trza będzie skorzystać z mocy Internetu, ale... tak się do tego zabieram, że hej. Boję się, że nie będą pasować. Do tego to wymaga tyle czasu. Ech. W dodatku nie mogę się przestawić na zmianę czasu i weekend praktycznie jestem martwy, bo kumuluje mi się cały dzień. Poza tym organizm przyzwyczajony do dużej ilości płynów przed południem zdycha w weekend z braku wody. Co tym bardziej powoduje, że jestem przymulony i senny. Z tego powodu mało gram. A tak a propo gier. W końcu udało mi się jakoś zapanować nad SAO. Mam już dwie zrobiony dziewki na 100%. Zostało 5. Problem w tym, że coś nie potrafię się i je levelować. Siebie to rozumiem, bo mam zbyt wysoki poziom na moby, ale one? Boję się, że osiągnięcie z 100 bosów będę musiał robić sam, a to strata czasu na robienie statystyk (od tego zależą te zbroje co próbuję robić: atak, obrona i bufowanie). Do tego w końcu zrobiłem osiągnięcie na misje hollow. Czyli wykonałem prawie wszystkie. Ta, tu też okazało się, że osiągnięcie dla wersji RE ma inny limit, a ja biegałem głównie po pierwotnych, a nie tych dodanych w patchu 1.1 do wersji nie RE. Tak samo z poziomem, gdzie zamiast 150 muszę być 200, a nie mam zbyt wiele miejsc obecnie z mobami o tak wysokim poziomie. No ale skoro mogę już zacząć wybrzydzać misje hollow to mogę się skupić na tych lepszych dla mnie. Tym samym mogę się skupić na tych bardziej upierdliwych implementacjach, bo póki co brałem te prościejsze do zrobienia lub krótsze. Ale i tak wiele grania przede mną. Teraz jeszcze przy okazji trenuje ile style walki, aby nie dać się udupić jak wtedy, gdy wybrałem implementację na umiejętności bułatem i się okazało, że mam tylko 1 umiejętność odblokowaną. Ile czasu zmarnowałem. W sumie mogłem to zrobić inaczej ale szkoda mi było wymuszać licznik szybkim klikaniem umiejętności ogłuszania.
Poza tym mam problem z budową postaci. Całość poradników opiera się do wersji z PSV i na przepakowanym połączeniu skilli w jeden cios. A nie cierpię tego stylu. Do tego moje nowe ciuchy zerują mi obronę a nie czuję dużego przyrostu siły.

Przy okazji zainstalowałem też re: resistance, bo ma to dailies i osiągnięcia. Lepiej zrobić póki ktoś w to gra... tylko nie miałem czasu nawet odpalić:P A jeszcze muszę Monster Huntera ruszyć bo mnie eventy omijają przez SAO. Nie mówiąc o tym, że w grudniu miałem grać w Tomb Raidera

Co do nas, miało być HSDK, ale wstrzymane póki nie dostanę poprawek z Hayate co do japońskiego tekstu. Na szczęście jestem do przodu o rozdział, więc przeskoczyłem HSDK i lecę dalej.

Ubel Blatt v16c123

Do zaś
Aqwet
0 Komentarze
06 Apr 2020 Aqwet
Content Management Powered by UTF-8 CuteNews
Layout designed by Miko Reznor
Layout designed by Miko Reznor
Layout designed by Miko Reznor

Chcesz zostać MANGIstrem? Jeżli tak, to napisz do Aqweta (mail: stomczak@poczta.wp.pl, GG: 782393) i zareklamuj się. Napisz, co potrafisz i jaką rolę chciałbyś/chciałabyś pełnić w naszej ekipie XD

Layout designed by Miko Reznor



Layout designed by Miko Reznor

O czym mają być newsy?












Layout designed by Miko Reznor



Strona należy do MANGIster.
Saiyuki © Minekura Kazuya.
Obrazy pobrane z Arjenteam.
Layout wykonał Miko Reznor.
HTML i CSS.