Layout designed by Miko Reznor
Layout designed by Miko Reznor
Rengoku Deadroll

Hej
Dziś przejrzałem pewien tytuł i mi się spodobał, więc... Rengoku Deadroll. Kolejny horror survival podobny do Alice in Borderlands. Główny bohater ginie ratując samobójczynię i budzi się... w jakimś pomieszczeniu, gdzie oczekuje na niego gra na śmierć i życie. W sumie mógłbym powiedzieć dokładnie gdzie jest i o co chodzi bo już w drugim rozdziale się dowiaduje no ale... Do tego dość szybko pozyskuje sprzymierzeńców jak i przeciwników z którymi może się mierzyć. Cóż, kto się czubi, ten się lubi:D Jednocześnie nasz bohater decyduje się pokonać system. Wygrać nie poświęcając nikogo. Trochę się to kłóci z miejscem, w którym się znalazł no ale mniejsza z tym. Więcej nie zdradzę, w sumie też za dużo rozdziałów nie ma. Poza tym całość tylko 6 tomów, więc chyba z 1/3 widziałem.

Poprawiłem literówkę:
Ubel Blatt v18c137
A to nowy:
Ubel Blatt v18c138

Nie mam nadal HSDK, a za tydzień wielki dzień! Ha!

Pozdrawiam
Aqwet
1 Komentarze
06 Sep 2021 Aqwet
Pobieranie

Hej
Co do pobierania, to jedyne co mi przychodzi na myśl, to to co ja mam. Czyli antywirus uważa, że jest wirus. Tylko tak mi się robi z chomika, tu nie próbowałem. Hm, jakie przeglądarki używacie? Popytam jeszcze Snera czy on może pobrać, ale ogólnie nie wiem w czym mógłby być problem. Btw, a jaki komunikat dostajecie?

Bio-Meat: Nectar v12c104

Nie dostałem poprawek z HSDK jeszcze.
Do zaś
Aqwet
2 Komentarze
30 Aug 2021 Aqwet
Koniec urlopu

Hej
Miałem nadzieję, że chociaż nadrobię czytanie mang. No i czytałem dużo więcej ale jakoś ich nie ubyło... Nie mówiąc o tym, że kończy mi się miejsce na oknie.
Co do HSDK, to dostałem informację, że tłumacz z jap wyjechał, więc musi poczekać. Może w przyszłą niedzielę będę miał już tłumaczenie. Zobaczymy.

Ubel Blatt v18c137

Kurde, aby nie zaspać jutro, bo muszę obudzić się 6h wcześniej niż zwykle. Powroty są bolesne.
Do zaś
Aqwet
4 Komentarze
23 Aug 2021 Aqwet
Zero escape cdn.

Hej
W skrócie: nie dostałem korekty z HSDK, więc leci BM.
Co do Zero Escape, to potem zagadki były zdecydowanie lepsze, ale w tej części bardziej skupili się na zagadkach środowiskowych niż znajdź odp. Fabuła też jak doszedłem do pierwszego wyjaśnienia nabrała sensu i te skakanie po wycinkach nabrało sensu. No i to w tej części czekał mnie największy szok:D W pewnym momencie myślałem, że pies wstaje:P Niestety jako zwieńczenie trylogii to koniec jest słabiutki i... krótki. Więcej dowiaduję się w alternatywnej historii. To inaczej niż w poprzednich dwóch częściach. No ale dwójka też miała zakończenie takie, że niech ich. Ogólnie całość jest fajna, polecam.

Mała poprawka:
Bio-Meat: Nectar v12c097

I co na dziś:
Bio-Meat: Nectar v12c103

A ja tak późno, bo gram obecnie w Plague Tale i... to jest dopiero średniowiecze i mroczne czasy. Dark fantasy jak się patrzy. W każdym razie nie wiem kiedy jest save więc chciałem dokończyć rozdział... i oto która godzina.

Do zaś
Aqwet
0 Komentarze
16 Aug 2021 Aqwet
Zero escpae

Hej
Czekam na 2 strony z HSDK, bo brakuje tłumaczenia, więc dziś nic nie mam. Nie chce mi się też myśleć nad newsem bo mi mózg zaraz wyparuje. Gram w trzecią część Zero Escape i... rany, przekombinowali ze wszystkim. Powracają starzy bohaterowie, mam ochotę ich sam zabić, a przynajmniej jednego. Fabuła, która jest zagmatwana przez skakanie po światach równoległych tu została jeszcze pocięta na losowe odcinki, do tego nie trzyma się kupy i jeszcze dodano mechanizm utraty pamięci. Innymi słowy nie da się grać chronologicznie. Tzn może i da się ale z poradnikiem, bo tak to nie mamy zielonego pojęcia który fragment jest wcześniej, a który później. Gram z poradnikiem co do chronologii i... tak mi nic to nie daje, bo na raz robię równoległe światy np A zabija B, przewiń, wybierz na odwrót. Arrghh, a do tego nie ma głównego bohatera tylko jakby 3 głównych z 3 drużyn. Oczywiście skakać między drużynami mogę jak chcę. Tym samym nie mam zielonego pojęcia czy głosowanie wszystkich drużyn jest w tej samej pętli, czy może nie. Zobaczymy później, bo ogólnie to jestem raczej w miarę na początku. Do tego tekst nie zatrzymuje się, więc trudniej mi się czyta. Na szczęście mogę przewinąć, o ile nie przeskoczę do następnej części. I główne drzewko fabularne jest małe i jakby mniej czytelne od części drugiej. W sumie nie jest to dziwne, skoro muszę czasem wykonać 3 wariacje danego punktu wybierając różne ustawienia fabularne wcześniej. Szczerze jest to tak nieintuicyjne jak... zagadki w tej części. W pierwszej był proste z podpowiedziami. Chociaż 2 razy się zaciąłem. W drugiej części były trudniejsze i grałem na hardzie, czyli bez podpowiedzi słownych, a podpowiedzi notatkowe czasem można było czytać na wiele sposobów, więc znałem rozwiązanie, ale np źle zastosowałem schemat rozwiązania, bo czytałem w złą stronę. Natomiast w tej części jeszcze bardziej udziwnili zagadki. Póki co mam problem z każdym pokojem (notabene po co je robię to nie wiem, bo w odróżnieniu od poprzednich tu nie ma wyjaśnienia fabularnego na starcie, że one są do czegoś). Jest to pierwsza część na steamie i może przez to sterowanie jest gorsze od poprzednich dwóch... a że jest to najnowsza to strasznie dużo można tu macać w pokoju. Do tego dochodzą podpowiedzi. W poprzednich zazwyczaj podpowiedź leżała sobie, tu często trzeba rozwiązać zagadkę lub zagadki tylko dla podpowiedzi do innej zagadki. Przez co można pominąć kilka zagadek jak się zgadnie kluczową odpowiedź, a jest to możliwe, bo niektóre zagadki są wręcz TAK/NIE. Już nie mówiąc, że podpowiedź też jest czasem w formie... zagadki, np. musiałem przejrzeć z 10 solucji, aby zrozumieć czemu ustawienie, które zgadłem ma sens. Rozumiałem kolory, ale nijak ich pozycja nie pasowała do rozwiązania. Okazało się, że po kilku zagadkach podpowiedzią są opakowania tabletek. I... że jak się im przyjrzeć to przypominają cyfry... taaa, jak się baaaardzo przyjrzymy. Dopiero w jakimś poradniku napisali, że to podchwytliwe i należy się dokładnie przyjrzeć przedmiotowi, aby zobaczyć, że z grubsza to przypomina cyfry. Lub schemat cięcia zapalnika. Znalazłem który jest który ale co z tego skoro miałem linię z prostokątem i linię bez. Co mi da podpowiedź, skoro nie pisze, który przewód mam ciąć, a który to zapalnik. Zresztą nie tylko ja mam problem, bo w większym opisie rozwiązania ostatniego zapalnika ktoś źle wydedukował rozwiązanie. Akurat to wiedziałem. Zresztą pierwsza zagadka tutaj, która podpowiedź zaczynała się od: zaczynając od lewej, 4 w prawo... Nigdy bym nie zgadł, że pierwsze zdanie oznacza, że pierwszą "cyfrą" jest 1, czyli 1, potem 4 w prawo, czyli 5. A teraz spędziłem z 30m szukając odpowiedzi, czemu przesuwając o 7 w dół (taka podpowiedź) kod J-05-03 da mi Q-12-10. Przesuwając w dół na klawiaturze na ekranie dojdę do Q, ok. Przesuwając literalnie w dół po numerycznej dostanę też 12 i 1, ale 0 za cholerę. Nigdzie nie znalazłem odp. Dopiero na jakimś filmiku po zabraniu schematu koleś stwierdził, że tu jest błąd tłumaczenia, spowodowane kierunkiem czytania Japończyków. W sumie to chyba narzekam ale... gra mi się podoba. Gdyby tylko zagadki mnie nie wkurzały (masz misia i cyfry do zamka... błąd... hm, muszę mieć rękę, o drugie cyfry, mam dodać... błąd... jak???? Po wielu próbach dostaję kolejną podpowiedź słowną: cyfry na dłoni mogą być do góry nogami. Zabiję!). Zobaczymy jeszcze zakończenie i całą fabułę, bo póki co wiem, że nie wiem nic:D

Łaaa, ale się rozpisałem:D
Aqwet
0 Komentarze
09 Aug 2021 Aqwet

<< Poprzedni 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 Następny >>

Content Management Powered by UTF-8 CuteNews
Layout designed by Miko Reznor
Layout designed by Miko Reznor
Layout designed by Miko Reznor

Chcesz zostać MANGIstrem? Jeżli tak, to napisz do Aqweta (mail: stomczak@poczta.wp.pl, GG: 782393) i zareklamuj się. Napisz, co potrafisz i jaką rolę chciałbyś/chciałabyś pełnić w naszej ekipie XD

Layout designed by Miko Reznor



Layout designed by Miko Reznor

O czym mają być newsy?












Layout designed by Miko Reznor



Strona należy do MANGIster.
Saiyuki © Minekura Kazuya.
Obrazy pobrane z Arjenteam.
Layout wykonał Miko Reznor.
HTML i CSS.