Layout designed by Miko Reznor
Layout designed by Miko Reznor
I po obijaniu się:(

Hej
Ci, który zapalili nam świeczki na Święto Zmarłych to się lekko przeliczyli, buhahaha. Nawiedzam was zza grobu. Oto dzisiejsza aktualizacja, a właściwie jej część, bo się nie wyrabiamy w rzucaniu mang na czytnik. Reszta będzie dodana później jak się wgrają:

Bitter Virgin v04c25
Bitter Virgin v04c26
Bitter Virgin v04c27
Bitter Virgin v04c28
Bitter Virgin v04c29
D-ASH v02c13
D-ASH v02c14
HSDK v12c106
HSDK v12c107
HSDK v13c108
HSDK v13c109
HSDK v13c110
HSDK v13c111
HSDK v13c112
HSDK v13c113
HSDK v13c114
HSDK v13c115
HSDK v13c116
Ubel Blatt v10c01
Ubel Blatt v10c02
Ubel Blatt v10c03
Ubel Blatt v10c04
Ubel Blatt v10c05
Ubel Blatt v10c06
Ubel Blatt v10c07
Ubel Blatt v10c08
Ubel Blatt v10c09
Yanagida-kun to Mizuno-san v01c01 [joint z Ero-seni]

A teraz kilka spraw technicznych
1) Od obecnej aktualki wszystkie mangi będą się znajdować na Centrum Mangi z którymi to Unia zawiązała współpracę

2) Mangi będą tylko online na czytniku zabezpieczonym przed ściąganiem. Choć wstępnie planujemy, aby były też później od nas do ściągnięcia. Jednakże zawsze wpierw wszystko trafi na Centrum Mangi. Czytnik nie jest jeszcze w finalnej formie, więc prosimy o uwagi i błędy.

3) Jest to pierwszy news z nowego cyklu i jeszcze nie wypracowaliśmy mechanizmu robienia aktualizacji, więc może się zdarzyć, że jakiegoś rozdziału z spisu tam jeszcze nie ma. A także nie ma bezpośrednich linków.

Szukamy także ludzi do pracy, zwłaszcza edytorów i korektorów

Miłego czytania
Aqwet

EDYT by Kate

Ekhm... Dodam tylko pozostałe rozdziały... Będzie tego niedużo, ale zawsze coś :) Tak na miły początek dłuuuuuugiego weekendu.

HEN v01c04
Madofuki Park one-shot
Persona 3 v01c01
Ultra Red v01c05
Ultra Red v01c06
101 Komentarze
07 Nov 2011 Aqwet
przez Endex @ 07 Nov 2011 23:16:55

Dzięki za aktualkę :)
To jest dobre wyjście. Jakiś czas tylko online, po czym dodać do downloadu. Ci co na M-L nie znajdą i zaczną szukać na google trafią do was i sie dowiedzą, że to Wy tłumaczycie i że jest alternatywa online bez reklam.
Pozdrawiam ;)
przez Foris @ 07 Nov 2011 23:36:29

No chyba jaja sobie robicie! Brak downloadu? To już się jakieś kpiny robią! Czy wy w ogóle myślicie o tych co tylko ściągają czy macie ich w dupie? Teraz to już kompletnie brak mi słów... Dawno nie czułem się tak potraktowany jak śmieć, dziękuję bardzo.
przez Aqwet @ 07 Nov 2011 23:39:10

Wiesz, jedyną alternatywą do online jest nie robienie mang. Wydaje mi się, że wybraliśmy lepiej
przez Kate @ 07 Nov 2011 23:44:05

Problem w tym, że to pierwszy jak śmiecie potraktował właśnie grupy skanlacyjne żółty autobus, więc podziękowania za zmiany proszę słać do niego. Kiedyś będzie można ściągnąć, a na razie zostaje czytanie online.
przez Foris @ 07 Nov 2011 23:48:05

Dla mnie osobiście nie ma różnicy czy przestalibyście wydawać mangi czy dawać tylko online. Ponieważ online i tak nie będę czytać (tak samo jak nigdy nie będzie mnie podniecać zoofilia czy nekrofilia mimo iż mają one swoich zwolenników). I taki sposobem mimo iż nie lubię manga lib spowodowaliście że będę zaglądać na tamtą stronę co kilka dni czekając aż dodadzą wasze rozdziały które będę mógł ściągnąć jak normalny człowiek a nie osoba drugiej kategorii.
przez Kate @ 07 Nov 2011 23:52:18

Droga wolna, przecież nie zabraniamy. Propagujemy tylko inne wyjścia
przez Aqwet @ 08 Nov 2011 0:00:45

hehe, czyli tak czy siak będziesz czekać. Albo na nich, albo na nas, a reszta sobie będzie czytać w pierwszej kolejności
przez Nutt @ 08 Nov 2011 0:18:49

Dzięki za nowy rozdziały ;]
Bardzo dobry pomysł z tym zablokowaniem download'u ^^
Pozdrawiam i czekam na następne rozdziały
przez aaaa @ 08 Nov 2011 1:11:21

Wielkie dzięki za aktualkę już nie mogłe się doczekać. Jest genialna szkoda że nie ma downloadu. Jest bardzo przydatny. Mam nadzieje że zmienicie zdanie i znowu wprowadzicie download. Pozdrawiam i dziękuje za waszą ciężką pracę.
PS Foris więcej szacunku do ekipy Mangister.
przez De Votek @ 08 Nov 2011 1:24:53

Zuo powróci, z tego co mi wiadomo download będzie na pewno tylko, że po pewnym czasie
przez Night wolf @ 08 Nov 2011 1:31:17

Powiem tak rozumiem czemu Foris jest zły ale niestety został podjęty taki krok a nie inny za co PRZEPRASZAMY! Na pewno manga będzie dostępna za jakiś czas musimy jeszcze to ustalić.
przez Jakob @ 08 Nov 2011 10:49:40

Dzieki za nowe rozdzialy, takze nie rozumiem o co Foris sie wkurza ( moze to jeden z uploaderow ML i robi to specjalnie ), normalni urzytkownicy rozumieja jaka jest sytuacja i sa wyrozumiali.
przez N @ 08 Nov 2011 19:26:03

Foris ma całkowitą rację, nie tylko jemu nie podoba się opcja z brakiem downloadu.
Co to w ogóle za tekst, że mieliście do wyboru brak downloadu albo zaprzestanie wydawania... Czy nie robicie tego dla nas, fanów? Przecież przez rozwiązanie z manga center straci tylko wasza strona, gdyż ludzie będą wchodzić tylko na m-c zamiast do was. Mam nadzieję, że szybko zrezygnujecie z tego "kiepskiego" pomysłu.
Pozdrawiam
przez p @ 08 Nov 2011 19:46:12

Z downloadem czy bez, wielkie dzięki za Ubel Blatta :)
przez Aqwet @ 08 Nov 2011 19:49:56

Od fanów dla fanów ok, ale od fanów dla K już nie. I tak, straci nasza strona, ale jako, że CM stanie się naszą stroną to też coś zyskamy. Człowiek to nie studnia bez dna, ma swoje granice, a ciągły wyzysk na naszej pracy, gdy nam nie zależy na opłatach i jeszcze do tego chamskie podszywanie się i ogólny brak kultury doprowadza do tego, że nie ma motywacji dalej robić. My znamy ang, nie musimy tłumaczyć tego co chcemy czytać. Poza tym ciekawa jest jedna sprawa. Brak downloadu i krzyk jak to mamy was gdzieś. Przeanalizujcie to uczucie i pomyślcie jak my się czujemy, skoro analogiczna relacja istnieje między nami a K już od około 3 lat. I dopiero teraz coś postanowiliśmy z tym zrobić
przez sekai @ 08 Nov 2011 20:00:48

JA POPIERAM WASZA STRATEGIE, ale jesli chcecie miec wieksza przewage nad ML wasz czytnik online powinien dawac taka mozliwosc czytania jak program MMCE_Win32 (dokladnie aby strona wyswietlala sie na caly ekran, dopasowywala sie do szerokosci monitora itd, latwe przelanczanie do przodu i do tylu,) bo dlatego kazdy sciaga na dysk aby czytac w takim wlasnie formacie, i trzeba wziasc pod uwage ze 95 % polski nadal ma 1 MB który w rzeczywistosci daje 200 kb, ja prubowalem czytac na mangafox w malym okienku po tym jak nie wczytywalo sie na pelny ekran, w koncu to olalem i wszystko sciagam na dysk, no bo wole czytac po ang. i nie chce mi sie czekac az przetlumaczycie HDSK kiedy po ang, czytam 42 rozdzial, no ale wy to robicie dla tych co chca czytac po polsku.
przez sekai @ 08 Nov 2011 20:04:24

Wiem ze to prawdopodobnie jest nie do wykonania, ale na pewno można znalezc rozwiazanie, ja nie znam sie na robieniu stron, chce tylko wam napisac ze to ma ogromne znaczenie i przy robieniu swojej bazy z mangami teraz powinniscie zwrucic na to uwage, jesli mi nie wierzycie zrubcie ankiete czego czytelnicy oczekiwali by od czytnika online.
przez Aqwet @ 08 Nov 2011 20:06:15

Też głównie czytam po ang, bo znam tempo grup:P Ale za to te błędy... uch... A co do czytnika to wydaje mi się, że to o czym mówisz ma. W każdym razie ma to co lubię, dopasowuje się u mnie do wielkości monitora i mogę zmieniać strony strzałkami na klawiaturze
przez Aqwet @ 08 Nov 2011 20:12:01

I komentarze są zawsze mile widziane, te z prośbami, opiniami pozytywnymi jak i negatywnymi i takie tam:P A co do czytnika to nie jest nasze dzieło a całej Unii
przez Night wolf @ 08 Nov 2011 20:13:41

Kolejny raz napisze że rozumie tych co wolą czytać offlina i przepraszamy że na tą chwile będzie taka możliwość tylko. Ale jednej rzeczy nie rozumie czemu fani mają pretensje do fanów, czy ktoś z naszych fanów pomógł nam kiedyś w opłacie za serwer? Przez 4 lata nikt z was nie pomógł nam ani jedną złotówką na opłaty serwera a kosztowało nas już to prawie tysiąc złoty a zawsze było info że zbieramy, ostatnio przestaliśmy już na to liczyć więc już nawet was nie prosimy o pomoc bo i tak jej nie dostaniemy. Czy mamy do was pretensje, czy piszemy wam że nie będzie mang, bo nie pomogliście? No, chyba nie więc tak jak my nie mamy do was pretensji, nie miejcie do nas, że tak postępujemy, my nie chcemy żeby ktoś na tym zarabiał.
przez sekai @ 08 Nov 2011 21:10:05

Ja chcę wam doradzić, jak najlepiej, abyście odnosili jeszcze większe sukcesy. Popieram was nie dlatego że robicie mangi od których jestem uzależniony, ale dlatego że w ogóle robicie coś, w przeciwieństwie do reszty społeczeństwa żyjące z darmochy i własnego lenistwa.

Ja chcę płacić za mangi, nawet skanlacje, nawet nieraz o tym już wspominałem, ale wy twierdzicie nie nie nie my to tylko za darmo. Jeśli dziesięciolatki maja kasę na gry online, i wydają na to sporą część pensji rodziców. To czemu wreszcie wszystkie grupy na świecie nie dogadają się z wydawcami i autorami, ale już nie będę do tego wracał bo i tak tu nikogo nie przekonam
przez Aqwet @ 08 Nov 2011 21:30:04

Ja doszedłem do grupy jak już grupa płaciła za siebie, więc taki był komentarz:P jak było przedtem to nie wiem:P W sumie to już 2 lata płaci za siebie. Ale jak będziesz chętny to wiosną znów będziemy opłacać serwer i możesz się zgłosić. Nie zmusimy, ale nie odepchniemy pomocy:P
przez Kate @ 08 Nov 2011 22:16:40

Bo mało który dzisieciolatek zapłaci za mangę. Dlaczego tak niewiele tytułów na rynku polskim jest skierowane do dzieci? Bo one nie płacą. A robienie mang zgodnie ze stroną japońską jest pracochłonne i długotrwałe. Spowalnia to pracę, człowiek sie denerwuje, bo cos może się nie spodobać autorowi, a rozdzały prędzej czy później wylądują za darmo w Internecie. Poza tym, my chcemy to robić za darmo, a K3 nam przeszkadza, bo niszczy idee, czerpie z tego zysk.
przez Ethaine @ 08 Nov 2011 23:01:57

Obecna sytuacja jest smutna. Jedyne, czego chcemy, to móc dzielić się z wami naszymi zdolnościami, czasem, chęciami i wiedzą (czy związanymi z edycją, czy tłumaczeniem, czy też korektą) w nadziei na to, że uszczęśliwimy choć kilku fanów mangi i wzbogacimy im możliwości w Polsce(a nie uszczuplimy kradnąc licencjonowane mangi). Nie prosimy o żadne 'dziękuję' (choć wszystkie niesamowicie doceniamy!). Ale zniewagi za wolontariat to chyba trochę za dużo, prawda?
przez sekai @ 08 Nov 2011 23:31:17

Kate jeśli wszystkie serwisy skanlatorskie pobierały by opłaty to każdy czy mu się to podoba czy nie, też musiałby zapłacić. W audycji ktos sie dziwil że płaci się za dostęp na torrenty.org hmm pomimo tego że jest linux - wind. nie zbankrutował, a gdyby autor wiedział że połowa jego zysku pochodzi ze skanlacji na zachód dostawalibyscie wyczyszczone strony na ktore nakładało by sie tylko text. Ale to jest najmniejszy problem, problem w tym żeby zapewnić autora i wydawce że mangi nie trafią na torrenty i inne badziewie...

Co do serwera nie ma problemu
przez Aqwet @ 09 Nov 2011 0:07:09

To nie tak, windows żyje bo są gry (gracze), oraz prosta obsługa(biura). A autorzy nigdy nie zgodzą się na rozdawanie praw na zasadzie skanlacji. Do tego popatrz na gry. Niektóre są za darmo i tak są sprzedawane na płatnych torentach. Lub są za 10-20 zł i co? i tak ludzie wolą ściągnąć
przez sekai @ 09 Nov 2011 15:05:00

Aqwet według mnie i marketingu, win ma się dobrze ponieważ był pierwszy na rynku, samo to jak walczył z konkurencją też mówi dlaczego - ale jak zwykle przegrał z torrentem, emule i rapidem.

Myślę że autorom i wydawcą było by wszystko jedno, gdyby ktoś z haryzmą, wyszedł do nich i oświadczył, po co walczyć z wiatrakami lepiej się do nich przyłączyć. Proste 1. wariant japończyk rysuje i wydaje mange, na której zarabia w japoni, ale to przecieka do internetu i za to nie zarabia (czuje się oszukany), jest gotow zapłacić byle się pozbyć tego procederu. Wymyśla oporogramowanie typu DRM ale jakis maniak z kazachstanu to łamie. 2. wariant, przychodzą do niego skanlatorzy, mówia że chcą wydawać jego mangi i ile kosztuje ich to pracy, ale cały swiatek mangi na zachodzie rozwija się w internecie, nie mamy pieniędzy aby wykupić licencję za 30-50 tys dolarów ale mamy dla pana propozycje, od każdego wypożyczonego tomiku przez użytkownika będzie pan miał procent (jeśli ci skanlatorzy objeli by bardzo duży rynek zbytu, ten zysk byłby bardziej opłacalny niż ta licencja. A fani jego mangi, przecież go doceniają, na końcu dla kraju w którym miałby najwierniejszych fanów narysowal by rozdział przeznaczony tylko dla nich, mogły by również powstać konwenty online
przez sekai @ 09 Nov 2011 15:06:10

Pytanie czy grupy skanlacyne przejdą na ten tryb, oraz czy użytkownicy z nienawiści - bedą kraść z waszej strony mangę i puszczać ją w P2P
przez sekai @ 09 Nov 2011 15:10:45

A i nie zakładajcie z góry że to się nie przyjmie, wydawcy zakładali że ebooki się nie przyjmie dziś zrzeszenie wydawców polskich, chce aby rząd zakazał ebooków w polsce, no mieli taki pomysł w 2008
przez Aqwet @ 09 Nov 2011 19:24:08

Ech, mangi cyfrowe jak i komiksy powstaną w końcu, bo to naturalna kolej rzeczy. Zresztą już są ale raczej za darmo. Natomiast nikt nigdy nie powierzy robienie tego skanlatorom, już nie mówiąc o tym, że mało który wydawnictwo od tak podetnie sobie gałąź na której siedzi. Popatrz sobie na rynek samochodów. Już z 20 lat temu powstał prototyp napędzany wodą i co? Nic. Każdy ma interes, aby było to paliwo kopalniane. Tak samo wydawcy walczą z mp3, torentami, filmami grami itp. Tylko drobni niezależni wypuszczają coś cyfrowo. Druga sprawa, że jeżeli już powstanie cyfrowa manga to będzie raczej w trybie na żądanie odpalane specjalnym programem. Obecnie jakbyś poczytał, to autorzy i wydawcy walczą z rynkiem skanlatorskim i wręcz padają wydawnictwa, lub autorzy zaprzestają robienia danego tytułu. Hmm dziwna analogia do nas i K:P
przez sekai @ 09 Nov 2011 19:58:23

Wszystko sie zgadza, ale TV również zwalczano, wygra ten kto zacznie na tym zarabiać, a wygra bo klienci będą szli do niego po TV a nie radio. MP3 ma z 10 lat a dopiero niedawno powstało itunes, wszystko się zmieni czy to się wydawcom podoba czy nie.
przez sekai @ 09 Nov 2011 20:03:38

I wszystko zależy od siły nacisku, infrastruktura korporacji nie ma zamiaru przekwalifikować się na wodór, maja zamiar wydoić ropę do czysta zanim inwestycje z przed 20 lat w wiatraki i panele słoneczne, zostaną uruchomione. Myślę że byli by gotowi nawet zapłacić za wprowadzenie zakazu korzystania z biopaliw... ale to już odbieganie od tematu.
przez Kate @ 09 Nov 2011 21:06:55

Sekai, cały problem nie lezy w tym, że coś można ukraść z Internetu. Problem leży w mentalności ludzi. Większość sądzi, że im się należy za darmo. Jak czytałam komentarze pod prośbą o skany Naruto. Odpisano, że JPF wydało, niech kupi, wspiera rynek. Jaka była odpowiedź? Że nie, bo woli wydać kasę na fajki czy piwo. Ja, mimo tego, że mam dostęp do wielu zasobów Internetu, umiem znaleźć to, co mnie interesuje, jeśli coś mi się spodoba, to kupię wersję papierową czy płytę. Mimo, że robię mangi, czytam je po angielsku, kupuję większość tytułów na rynku polskim, bo wiem, że tak wypada, widziałam pracę nad przygotowaniem mang do druku, dlatego chcę wspomóc wydawnictwa. Niestety \"młodzież\" wychowana już tylko w dobie dostępu do Internetu chce mieć wszystko za darmo. I tego nie zmienisz.
przez Foris @ 10 Nov 2011 0:42:23

Cóż na M-L są już wasze chaptery History's Strongest Disciple Kenichi, czy to tak jak w przypadku grupy Hayate przyspieszy pojawienie się donwloadu tych chapterów?
przez Aqwet @ 10 Nov 2011 0:48:37

Ale tam też nie masz downloadu
przez Foris @ 10 Nov 2011 0:58:53

Nawet nie zauważyłem, (nie sprawdzałem, najpierw chciałem znać waszą reakcje). Ale skoro to miał być atak anty M-L a oni już mają te chaptery to jaki sens blokować ten download? No chyba nie po to by robić czytelnikom na złość?
przez sekai @ 10 Nov 2011 1:05:41

I to Kate jest wierzchołek góry lodowej, bo nie tylko oczekują że wszystko im się należy za darmo, ale sami nie mają zamiaru niczego robić, natomiast we wszystkim są najmądrzejsi. Wszystko chcieli by mieć od razu a jeśli nie chudną na drugi dzień przestają ćwiczyć. Żyją do póki są pod kloszem rodziny, a widziałem już jak staczali się niektórzy kiedy skończył się im spadek po rodzicach. A jedyne ich hobby to najtańsze piwo, zielsko i internet... A jeśli już głód zagląda im w oczy zrobią tylko tyle aby nie zdechnąć. I jak można mieć dzieci w wieku 17 lat ???
przez sekai @ 10 Nov 2011 1:06:06

Sorry za ten ton, ale mnie osobiście to irytuje. No i to nie rozciąga się jedynie na Mangę ale na wszystko inne, tylko Kate ja biorę jedną rzecz pod uwagę, przyszło mi to na myśl kiedy jeden kolega uświadamiał mnie że prawa autorskie są złe. Pomyślałem o tych organizacjach walczących z piractwem, pomyśl normalny człowiek ma zajęcie które zajmuje mu dużą część tygodnia, za to ma pieniądze którymi zaspokaja swe potrzeby. Osoby jadące na torrentach (jak to pisze myślę nawet o konkretnej dziewczynie), nie ma nawet życia towarzyskiego i cały jej czas to przeszukiwanie sieci i ściąganie wszystkiego co potencjalnie umili jej czas. Więc jako przedsiębiorca, zawsze będę miał jakąś grupę klientów, część moich wirtualnych produktów na pewno przeniknie do sieci, ale czy ta osoba ściągająca piraty jest naprawdę moim klientem, nawet gdyby miała pieniądze mam 50% szans że go kupi ale ona nie posiada żadnej siły nabywczej ponieważ jest bezproduktywna, więc wliczając ją do statystyk jako klienta sztucznie obniżam sobie sprzedaż.

Rozumiesz co mam na myśli ???
przez Aqwet @ 10 Nov 2011 1:37:51

Płaci za internet to ma siłę nabywczą, a 50% to nie 0%. Tak wydawcy na to patrzą
przez krzymaj @ 10 Nov 2011 13:13:52

Aqwet masz stare informacje związku z download-em. Hayate odblokowała te chaptery które się już ukazały na M-L.
Sprawdziłem to i jest to do potwierdzenia.
Nawet są w wersji online tongue
Dzięki, że wydajecie HSDK.
Ale moja przeglądarka nie radzi sobie z przeglądaniem online...przez warunki techniczne.
przez Aqwet @ 10 Nov 2011 19:28:00

Chodziło mi, że HSDK na ml nie ma downloadu. Hayate nie sprawdzałem od tygodnia:P A co do odblokowania naszego downloadu to nic nie ustalono. A nawet gorzej.
przez Foris @ 10 Nov 2011 21:04:27

Skoro gorzej to ja nie rozumiem. Wy ten download zablokowaliście by M-L nie uploadowało waszych rozdziałów czy po to by wasi czytelnicy czytali tylko online a reszcie kij w oko? Jeśli blokujecie tylko dlatego że chcecie zrobić na złość czytelnikom, to chyba jednak lepiej byście zrobili gdybyście zamiast wybrać tylko online całkiem przestawi wydawać mangi.
przez sekai @ 10 Nov 2011 21:33:10

Akurat miałem na myśli takich co rodzice płacą im za internet, %0% siły nabywczej mam na myślę to że każdy chciałby mieć mercedesa, ale producent nie uważa wszystkich na świecie za swoją grupę docelową, a jedynie tych co mają ok 300-500 tys. rocznie, ktoś kto zarabia 30 tys rocznie, może sobie chcieć nawet wziąć na niego kredyt i spłacać 5 lat, jednak w badaniach marketingowych zostanie pominięty, nie mówiąc już o tym że mercedes nie spyta go o to jakie ma preferencje co do przyszłorocznego modelu.

Wiesz mogę wszystko uzasadniać po kolei podając do tego przykłady firm które rozwiązały każdy problem o jakim, mi napiszesz. Ale mi się tyle nie chce pisać, powiem ci jedno aby nastąpił zwrot w tym segmencie, musiało by nastąpić coś co wymusiło by zmiany w branży i musiało by to być coś na skalę między narodową. Oczywiście nie można atakować klienta, więc pierwszą w kolejności ofiarą na 95% będą skanlatorzy. Przykładów proszę szukać w historii ekonomi...
przez Kate @ 10 Nov 2011 22:48:21

Foris, ta, robimy Tobie na złość. A teraz powiem to tylko raz: my to nie Hayate, oni mają swoją politykę, my swoją. Są gotowe rozdziały? Są. Można przeczytać? Można. W sumie dobry pomysł, przestańmy wydawać mangi. Porozmawiam o tym z Wolfem i może zamkniemy grupę, bo akurat Tobie się nie podoba polityka naszej grupy. Zachowujesz się jak dzisiaj posłowie Sejmu polskiego podczas wystąpienia Biedronia.
przez Foris @ 10 Nov 2011 23:10:08

Napisałem że lepiej by było byście zamknęli grupę ponieważ najwidoczniej straciliście z oczu sens tworzenia skanlacji. Teraz wszystko robicie przeciw M-L nie licząc się z niczym innym. Gdybyście zamknęli grupę (co sami mówiliście, nie ja to wymyśliłem) to osoby które naprawdę by chciały robić sknlacje znalazłyby miejsce w innych grupach albo same założyłyby nową grupę, a te które myślą nie o czytelnikach tylko o tym jak dopiec M-L może znajdą sobie jakieś pożyteczniejsze zajęcie. Przy czym pamiętajcie że nie tylko ja czytam tylko z downloadu, tutaj już się wypowiadały osoby które też tylko tak czytają.
A co do
"Są gotowe rozdziały? Są. Można przeczytać? Można."
Rozdziały może są ale przeczytać ich nie można i to jest ten największy ból o którym pisze.

A teraz "Zachowujesz się jak dzisiaj posłowie Sejmu polskiego podczas wystąpienia Biedronia."
Możesz mi wyjaśnić ten zwrot? Niestety nie oglądam TV więc nie wiem czy mam się poczuć dotknięty czy wyróżniony a może zaszczycony?
przez Kate @ 10 Nov 2011 23:43:16

Wiesz, kiedy ponad rok temu komputer odmawiał mi współpracy (po włączeniu photoshopa wystarczyło 10 min, żeby tak się przegrzać, że się wyłączał), a nie było mnie stać na nowy, reanimowałam go wielokrotnie, aby zrobić choć trochę z mang, więc nie mów mi, co to znaczy widzieć sens robienia skanlacji. A skoro nie wiesz, co się dzieje w kraju, ba, nawet nie sprawdziłeś sobie o co chodzi, to słów mi brak. Koniec.

Sekai, masz rację z jednej strony, my mamy rację z drugiej. Niestety mangi nie porównasz do mercedesa. Komiks był i będzie jeszcze długo w Polsce towarem mało ekskluzywnym, żeby kupować go na zasadzie \"to jest trandy, mój sąsiad już ma, laski na to lecą itp.\". Nakład mang jest niewielki, wiele tytułów nie wyszło nigdy, bo Japończycy widząc proponowany nakład nie chcą nawet rozmawiać. W samej Japonii manga jest już w wersjach ebooków, ale są one czymś więcej niż stroną w czytniku (ja widziałam tylko na iphone\'a\" Wszystko jest dopieszczone: odgłosy, animacja. Genialne. Polecam :)
przez Aqwet @ 10 Nov 2011 23:51:13

To mi podsunęło pomysł, podpierając się Twoim przykładem i tym, żeby skanlatorzy robili oficjalnie dla autorów to mniej więcej to samo co, jakby właścicielowie marki mercedes zlecili jego budowę w garażu Pana Henia gdzieś na wsi, bo je nieoficjalnie naprawia:D
przez Foris @ 10 Nov 2011 23:58:33

Kate to był sarkazm.
przez anonim @ 11 Nov 2011 3:57:13

Nie działają linki do HSDK 112 i 113
przez BlackKuma @ 11 Nov 2011 4:22:21

Ehhh... brak download to dla mnie strzał w plecy. Najpierw Hayate a teraz wy. Skoro jednak cześć HDSK pojawiło się na ml to jaki był sens blokowa download (pytam się tylko w kontekście tych chapterków).

Mam nadzieje, że nie zablokujecie downloadu na stałe. W przeciwnym razie zaczne sie zastanawiać czy ta "wojna" aby na pewno jest prowadzona tylko z ml:P

Dzięki za chapterki.
Content Management Powered by UTF-8 CuteNews
Layout designed by Miko Reznor
Layout designed by Miko Reznor
Layout designed by Miko Reznor

Chcesz zostać MANGIstrem? Jeżli tak, to napisz do Aqweta (mail: stomczak@poczta.wp.pl, GG: 782393) i zareklamuj się. Napisz, co potrafisz i jaką rolę chciałbyś/chciałabyś pełnić w naszej ekipie XD

Layout designed by Miko Reznor



Layout designed by Miko Reznor

O czym mają być newsy?












Layout designed by Miko Reznor



Strona należy do MANGIster.
Saiyuki © Minekura Kazuya.
Obrazy pobrane z Arjenteam.
Layout wykonał Miko Reznor.
HTML i CSS.