Layout designed by Miko Reznor
Layout designed by Miko Reznor
SAO

Hej
Postanowiłem obadać RPG zręcznościówki przygodowe głównie z Vity. Grałem co prawda już w God eater... tylko że nie przeszedłem oraz Neptunię. Tym razem ruszyłem serię Sword Art Online. Pierwszym problemem była chronologia... Czemu każdy tytuł ma własny tytuł a nie jedne wspólny z numerami?:D Jakby ktoś chciał wiedzieć to leci to tak:

- Infinity Moment (nie ma na PC)
- Hollow Fragment
- Lost Song
- Accel World vs SAO
- Hollow Realization
- Fatal Bullet
- Alicization Lycoris (w planach)

Więc zacząłem od Hollow Fragment, a dokładniej RE:Hollow Fragment, bo to jakaś reedycja na wyższe ps. A wzięło mnie przez to, że zacząłem czytać w końcu Progressive tom 1. Dzieje się on zaraz przed pierwszym bosem poziomu (było w anime, i była to jedyna rzecz, której nie znalazłem w książkach wtedy), dokładnie w momencie pierwszego spotkania Kirito z Asuną. I leci dość chronologicznie. Aczkolwiek mam wrażenie, że tym razem ta seria to romans:D Gdy autor mówił, że nie był zadowolony z rozwoju uczuć w pierwszym tomie SAO i chce to przebudować i rozwinąć w Progressive nie sądziłem, że w sumie będzie to tylko o tym. A przynajmniej póki co. Walki za to są lepsze. Oni walczą... a nie tylko gadają i rozwalają jednym ciosem:D I na szczęście nie ma tyle opisów stanu umysłu, gdy mamy narrację pierwszoosobową. Póki co jestem w połowie, a książka to odcinek 2 bosów. No to wróćmy do gry. Jest dość wierna stylowi walki z książki przez to mamy dziwne wymuszanie. Były przejścia, są przejścia, a zmusza nas do tego wskaźnik ryzyka, który uniemożliwia odnawianie zasobów. Poza tym jak na mój gust za dużo się dzieje, oraz bohater jest automatycznie przyklejany przez auto śledzenie do aktualnego celu. Przez za dużo dzieje się mam na myśli, że w cholerę dużo jest efektów świetlnych i innych. Dopiero z opisów się dowiedziałem, że część z nich to sygnalizowanie ataku i jego zasięgu/celu. Do tego nie rozumiem rozwoju umiejętności i levelowanie:P Póki co po prostu zarzucam wrogów ciosami aż nie zginą robiąc przejścia lub uniki. Działa. Zabiłem też pierwszego bosa no ale... tu jest kolejny wielki problem. System ostatniego ciosu to dodatkowy przedmiot i... osiągnięcie polegające na brak zgonu oraz ostatni cios na każdym bosie. 4x musiałem gnoja zabijać i krzyczeć do towarzyszy, że mają spadać zanim mi się udało. Poza tym strasznie słabe ciosy mam, ale to może przez to, że nie trafiłem na podatność bosa. Ogólnie fajne ma opisy, co robi, co można mu zrobić itp. Jak już mówiłem wierne książce, czyli wpierw szukamy bosa, potem go badamy (aczkolwiek nie przez walkę z nim ale robiąc questy) i tworzymy drużynę rajdową (normalnie gra się w parze) i go obijamy. Też jak w anime za cholerę nie czuję grozy gry śmierci. Co do samej fabuły to niektórzy mówią, że są one kanoniczne (poza crossoverem z Accel world), ale jak to może być kanoniczne jak gra dzieje się po skończeniu gry śmierci... jednocześnie zmieniając zakończenie (macie pecha, musicie przejść cały zamek, a nie kończyć go na 75 piętrze), a także sprowadzając bohaterów z późniejszych historii (Leafa i Sion). No i harem ma nowe postacie tylko z tej gry:D Rozmowy są jak w VN, czyli postać i tona tekstu w formie zdjęcia. Aczkolwiek rusza się na nim:D Ale poza tym bliżej jej God Eatera niż Neptuni. Póki co mam mieszane uczucia ale gra się nawet nawet. Może jak zrozumiem głębię i przestanę walić jeden przycisk to będzie lepiej. Ps. nie jest to przycisk normalnego ataku bo z tego co zrozumiałem taki atak jest jak się nic nie dusi i postać sama walczy... lol. To jakaś sekwencja ciosów skracających pasek hm... dla mnie to wytrzymałości ale nazwę ma inną. Swoją drogą chyba sami składamy ciosy (4) na tę sekwencję w osobnym menu... chyba.


Erementar Gerad v15c78

Do zaś
Aqwet
0 Komentarze
26 Aug 2019 Aqwet
Content Management Powered by UTF-8 CuteNews
Layout designed by Miko Reznor
Layout designed by Miko Reznor
Layout designed by Miko Reznor

Chcesz zostać MANGIstrem? Jeżli tak, to napisz do Aqweta (mail: stomczak@poczta.wp.pl, GG: 782393) i zareklamuj się. Napisz, co potrafisz i jaką rolę chciałbyś/chciałabyś pełnić w naszej ekipie XD

Layout designed by Miko Reznor



Layout designed by Miko Reznor

O czym mają być newsy?












Layout designed by Miko Reznor



Strona należy do MANGIster.
Saiyuki © Minekura Kazuya.
Obrazy pobrane z Arjenteam.
Layout wykonał Miko Reznor.
HTML i CSS.