Layout designed by Miko Reznor
Layout designed by Miko Reznor
Spaaac

Hej
Coś się popsułem. Przestawiło mi się znów całe funkcjonowanie. Zamiast wysypiać się i czytać do późna, to zasypiam zaraz po kilku linijkach wcześniej i wcześnie wstaję. Przynajmniej nie mam już problemów z zaśnięciem, no ale nie nadrobię mangi i novelki, których wciąż przybywa na rynku. Ech. Przynajmniej zrezygnowałem z yaoiców. Już wiem jak wyglądają i w sumie większość jest raczej nudna i taka sama. A do tego jak nagle pół moich zakupów wypadało na yaoice to podniosłem bunt:D Ale i tak bez tego nie wyrabiam się. Szkoda tylko, że polskie wydawnictwa lecą po kosztach i korekta to raczej u nich nie istnieje. Już u nas jest lepsza korekta. Widać to zwłaszcza po książkach. Kończę czytać w mękach ten bonusowy tom No Game No Life i znów nie rozumiem niektórych zrywów fabularnych. I tym razem już jestem pewien, że to wina tłumaczenia, bo zdania się ucinają lub są bez sensu. Ghhhh. A czeka mnie jeszcze 3 novelki i jedna, która wyszła a nie mam jeszcze. A także one-shoty z targów komiksu w Łodzi. Plus kilka pojedynczych tomów.

Erementar Gerad v14c70

Do zaś
Aqwet
0 Komentarze
07 Jan 2019 Aqwet
Nowy rok

Hej
Wszystkiego najlepszego wszystkim w Nowym Roku. Niedługo nie będzie to naście, a dziesiąt:D Dziękuję grupie i czytelnikom. Postaram się, aby nie zniknąć w następnym roku i męczyć was dalej:D:D:D

A dziś jednak udało się zrobić rozdział.
Erementar Gerad v14c69


Do zaś
Aqwet
2 Komentarze
01 Jan 2019 Aqwet
Wigilia

Hej

Wszystkiego najlepszego na Święta Bożego Narodzenia. Dużo prezentów no i zdrowia. W sumie to chciałbym dać dużo prezentów, ale Mikołaj zakosił i nie ma. Pamiętajcie, aby się nie przejadać! Dziękuję ludziom za wkład w grupę i czytelników, że są i piszą:D

A dziś kolejny tom:D

Erementar Gerad v14c68

PS.
Zaczęła się wyprzedaż zimowa na Steamie.

PS2.
Następna aktualka w Nowy Rok ale tłumacz z japońskiego wyjechał więc marne szanse.

Aqwet
2 Komentarze
25 Dec 2018 Aqwet
Steam i klienty

Hej
Ostatnio zaczęła się walka o klientów gier PC. W sumie to już wcześniej to było ale z różnym skutkiem ale teraz to naprawdę ofensywa. Pierwszy był Steam, potem doszły Origin i Uplay z różnymi bolączkami. Choć nagrody za osiągnięcia były nawet ciekawym pomysłem. Potem doszedł Windows shop, totalna porażka. Zresztą jak wszystko od Microsoftu na PC robione dla gier... Blizzard też miał swoje, no i Gog, czy może Galaxy, w sumie nie wiem czy jedno podchodzi pod drugie czy jest osobne. W każdym razie teraz nagle każdy chce mieć własnego klienta gry... Epic, Betsheda. Czemu? Dla kasy. Nie będą musieli płacić za obsługę swoich gier np na Steam. Do tego ostro idą. Epic daje dużo gier za darmo, a także swój flagowy tytuł jaki jest Fortnite. Steam natomiast przespał to wszystko bo był leaderem. Za dujże opłaty. Za mała kontrola bo kasę dostają od wszystkiego, więc sprzedają i wszystko. I to co mnie wkurza, to cenzura. Co prawda ostatnio niby rezygnują z cenzury... po to, aby zraz coś ocenzurować, więc pies wie jak to jest. Do tego płatne karty i poziomy konta... hm, to akurat lubię choć wiem, że to podła zagrywka. Po prostu lubię te wirtualne punkciki. Co to znaczy dla nas? No właśnie nic dobrego. Na normalnym rynku oznaczałoby to niższe ceny i walkę o klienta, czyli same dobre rzeczy, a tak? Może max zniżki okazyjne a tak to wymóg instalowanie tony jakiś pierdół, aby móc w coś grać. Czasami nawet oznacza to włączenie kilku klientów na raz, aby zagrać. W każdym razie steam może stracić część gier AAA, a zostawienie śmietnika tylko tym bardziej go pogrąży... albo ludzie wypną się na kolejne klienty i będą czekać aż coś wyjdzie na steama lub wcale nie kupią. W każdym razie na pewno nie oznacza to obniżki ceny... No i nie wiadomo jak z jakością tych klientów, bo praktycznie każdy miał z początku problemy. Zresztą problemy Steama widać już podczas wyprzedaży jakie zawsze robił. Obecnie małe są te zniżki. No i jak ktoś się nie bawi w karty to wyprzedaże poza steam są przeważnie lepsze. Ech, cena europejska, zarobki polskie

GTO: Shonan 14 v07c48 [joint z Hayate]

Do zaś
Aqwet

Do zaś
Aqwet
0 Komentarze
17 Dec 2018 Aqwet
Danganronpa

Hej
Dziś napiszę to co chciałem w zeszłym tygodniu ale weszła rocznica:D No i oczywiście nasz rozdział EG:D

Erementar Gerad v13c67

A więc, Studio JG ogłosiło nowości w tym Danganronpa. Mangę na podstawie gry typu VN - Visual Novel. Czyli taka gra w formie książki. Ze szczątkową akcją i dużą ilością czytania:D Z grubsza moja znajomość VN opiera się głównie o hantai... z czego nie wszystko i tak czytałem a tylko leciał do... a no nieważne. W każdym razie dobra VN to bardzo ciekawe doświadczenie.

Wpierw o czym jest seria, bo na to składają się trzy gry VN i jedna bardziej zręczniościówka ale też z elementami VN. Czyli jak na zręczniościówkę to dość słaba i przegadana, ale ogólnie i tak mi się podobała. Każda część jest zamkniętą całością ale kolejne części nawiązują bezpośrednio do poprzednich, choć ma się innych bohaterów, więc nie warto przeskakiwać. Całość to seria morderstw, śledztw i rozpraw. Wpierw mamy wstęp, potem zostajemy porwani, a następnie powiadają nam, że wyjść żywy może tylko jedna osoba, która zabije tak, że podczas rozprawy nie zostanie uznana za winną. Jak się to uda to ona wygra, reszt zginie. Jak nie, no cóż, poniesie konsekwencje a reszta dostanie swoją szansę:D Osobiście jeszcze nie grałem w trzecią część, która ma rzekomo bardzo kontrowersyjne i odważne zakończenie oraz definitywnie kończy całą serię. Do tego jest to gra dla nastolatków więc bohaterami są nastolatkowie i ich problemy. No i trzeba przymknąć oko na fabułę jako całokształt.
Pierwsza część:
Danganronpa: Trigger Happy Havoc
Proponuję nie oceniać po pierwszej rozprawie, bo dla niejapończyków jest banalna, aczkolwiek i tak zaskoczy nas czymś innym.

Danganronpa 2: Goodbye Despair
Druga jeszcze bardziej zakręcona. Lepsze rozprawy i całość z tym związane czyli zabójstwa itp. Aczkolwiek trochę wymuszone motywy.

Danganronpa Another Episode: Ultra Despair Girls
To właśnie ten Spinn Off. Dzieje się zaraz po części pierwszej ale nawiązuje też do drugiej, dlatego proponuję grać po dwójce. I tak jak pisałem, zupełnie inny styl grania. Tu sterujemy postacią i strzelamy z pisto... megafonu:D

Danganronpa V3: Killing Harmony
Zagram po sprzedaży zimowej. Już się nie mogę doczekać. Boję się tylko zakończenia. Oraz postacie są rzekomo mało wyraziste.
Właśnie. Postacie. Postacie w serii są em... dziwne. Znaczy się jeżeli jesteś emo, to będziesz się zachowywać jak na prawdziwego emo przystało. Otaku? Ba. Każda postać ma swój motyw przewodni i wg niego się zachowuje i mówi, aż do przesady. To może też się niektórym nie spodobać ale to jest też siła serii.
Manga ma się opierać o pierwszą część gry i polecam wpierw zagrać. Tylko uwaga, nie ma wersji polskiej. Czyli tylko dla znających angielski. Przeglądałem mangę i wydaje się uboższa od gry, no ale to inny nośnik. A i jeszcze jedno. gry są jednotorowe. Praktycznie nie da się czegoś przeoczyć bo gra nie puści dalej o ile wszystkiego nie zbadamy. Natomiast rozprawy to mini gry i jak coś nie idzie to gra każe powtarzać. Grałem na najwyższym poziomie w każdą od razu i nie było to trudne. Choć czasem się zaciąłem gdy znałem np odpowiedź ale gra nie chciała jej uznać... bo musiałem użyć słowo na słowie ale na opak. Grrr.

Aqwet
0 Komentarze
10 Dec 2018 Aqwet

<< Poprzedni 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 Następny >>

Content Management Powered by UTF-8 CuteNews
Layout designed by Miko Reznor
Layout designed by Miko Reznor
Layout designed by Miko Reznor

Chcesz zostać MANGIstrem? Jeżli tak, to napisz do Aqweta (mail: stomczak@poczta.wp.pl, GG: 782393) i zareklamuj się. Napisz, co potrafisz i jaką rolę chciałbyś/chciałabyś pełnić w naszej ekipie XD

Layout designed by Miko Reznor



Layout designed by Miko Reznor

O czym mają być newsy?












Layout designed by Miko Reznor



Strona należy do MANGIster.
Saiyuki © Minekura Kazuya.
Obrazy pobrane z Arjenteam.
Layout wykonał Miko Reznor.
HTML i CSS.